ПРОЙТИ ЗА ЦІЄЮ АДРЕСОЮ:
http://www.lvtest.org.ua/novyny/418-trenuvalne-onlain-testuvannia
ЗАВДАННЯ
Дистанційне навчання.Виконати завдання .Матеріал для учнів 9 класу.
Виконати завдання
Виберіть правильну відповідь.
1. Назва процесу злиття жіночої та чоловічої гамет:
А) оогенез;
В) запліднення;
Б) гаметогенез;
Г) сперматогенез.
2. Чоловічі статеві залози:
А) яєчки;
В) яйцеклітини;
Б) яєчники;
Г) сперматозоїди.
3. Сперматозоїди зберігають здатність до запліднення:
А) 2-4 години;
В) 24 години;
Б) 12-14 годин;
Г) 2-4 доби.
4. Яйцеклітина запліднюється в:
А) піхві;
В) яєчниках;
Б) матці;
Г) маткових трубах.
5. Назва процесу утворення чоловічих клітин:
А) онтогенез;
В) гаметогенез;
Б) оогенез;
Г) сперматогенез.
6. Чоловічі статеві клітини утворюються в:
A) мошонці;
Б) придатках яєчок;
B) сім’яних пухирцях;
Г) звивистих канальцях яєчок.
7. Щомісячний процес відторгнення внутрішньої
слизової оболонки матки:
А) полюція;
В) еякуляція;
Б) овуляція;
Г) менструація.
8. Яйцеклітини утворюються в:
А) піхві;
В) матковій трубі;
Б) матці;
Г) фолікулі яєчника.
9. Плацента — це:
А) частина матки;
В) видільний орган;
Б) частина зародка;
Г) статева залоза.
10. Установіть відповідність між жіночими статевими органами та їх характеристикою.
A) матка;
Б) клітор;
B) яєчники;
Г) маткова труба.
1. м’язова трубка завдовжки 10 см;
2. парні товсті складки шкіри;
3. парні статеві залози;
4. невеликий здатний до ерекції орган;
Домашнє завдання
Вивчаємо тему "Розмноження та розвиток людини".Завдання для учнів2. Опрацюйте за підручником відповідні питання-Етапи онтогенеза людини;-Стать,статеві ознаки, визначення статі.;-Будова статевих органів;-Розвиток статевих клітин.3.Із сьогоднішньою темою пов’язано багато приказок, народних прислів’їв, є багато влучних цитат, наприклад:• «Життя коротке, але людина проживає його у своїх дітях».• «Без дітей неможливо було б любити людство».• «Яблуко від яблуні недалеко котиться».• «У благородних батьків — благородні діти».Поясніть їх.4.«Закінчіть речення» (виконайте завдання письмово)1) Онтогенез — це... .2) Періоди онтогенезу: ... (3) Ембріональний період — це... .4) Ембріональний розвиток відбувається в ... .5) Постембріональний період — це ... .6) Тривалість ембріонального періоду в людини складає... .7) Організм, який розвивається протягом перших двох місяців внутрішньоутробного життя, називається ... .8) Організм, який розвивається від 3 до 9 місяців внутрішньоутробного життя, називається...
5.Складіть таблицю "Будова статевої системи людини" ( за стовпчиками : стать, орган, особливості його будови, функції , які він виконує).
6.Складіть розповідь до відеофрагменту.
7. А далі працюємо з вправами
Знайдіть ключові терміни з теми
Розподіліть твердження стосовно будови органів розмноження
Знайдіть "зайвий" термін
Знайдіть помилку у тексті та надайте письмовий варіант цієї вправи без помилок (тобто виправіть помилки)
Чекаю на скріншоти за результатами виконання вправ.
Сечовидільна система
Будова і функції сечовидільної системи
Закінчіть речення
Будова нирки.Розподіліть твердження
Механізм утворення та виведення сечі.Знайдіть помилки
Хвороби сечовидільної системи.Класифікуй їх за ознаками
Органи сечовидільної системи.Хвороби. Вікторина
Будова та функції шкіри
Вправа Доповніть речення
Терморегуляція Знайдіть терміни
Розподіліть твердження
Знайдіть помилки
та дайте пояснення , як їх потрібно виправити.
Травлення в шлунку й кишечнику
Знайдіть помилки
Характеристика шлункового соку
Гра " на мільйон"
Вікторина "Знайдіть правильну відповідь"
Розв'яжіть кросворд
Травлення. Будова органів травлення
Органи травної системи .Поділ на групи
Розташуй за порядком
Знайдіть органи травної системи
Попрацюємо з термінами
Як відбувається травлення в різних відділах травної системи?
Знайдіть правильну відповідь
Травлення у шлунку
Тема "Розмноження та розвиток організму людини"Відео-лекції для опрацювання матеріалу:
Тема "Нервова регуляція функцій організма людини"Відео-лекція "Автономна нервова система" http://interneturok.ru/ua/school/biology/9-klas/nervova-regulyatsiya-funktsiy-organizmu-lyudini/avtonomniy-viddil-nervovoyi-sistemi?seconds=0&chapter_id=1858
Складіть сенквейн до термінів , які ви вивчили на уроці
Французи вигадали вірш, який назвали «сенквейном» ( від фр. п’ять). Де які кажуть, що у вільному перекладі це означає п’ять натхнень, або п’ять удач. Сенквейн – це незвичайний вірш, а вірш, написаний у відповідності з певними правилами. Правила його написання:
Перший рядок – поняття, якому присвячений вірш, зазвичай іменник.
Другий рядок – два прикметники, що визначають цей іменник і описують ваше уявлення про нього.
Третій рядок – три дієслова, що показують, що робить поняття або що з ним відбувається.
Четвертий рядок – фраза з чотирьох слів, що передає ваше ставлення до поняття.
П'ятий рядок - одне-два слова, через які людина висловлює свої почуття, асоціації, пов’язані з даними поняттями.
Наприклад:
Канікули
Світлі,незабутні.
Відпочиваємо, розслабляємося, любимо.
Щасливий час, Бажаний для всіх.
Щастя.
Чекаю на сенквейни , які ви складете самостійно !Цікаві запитання з теми "Земноводні". Готуємось до підсумкового уроку з теми.
Земноводні
1.Вона завжди споживає вологу, але вона ніколи не п’є воду. Хто це і чому?
2. «Коли вона відкриває рот, то перетискаються канали, які зв’язують легені і ніздрі і тому вона завжди…» Закінчіть фразу і назвіть її.
3.У них вона відіграє функцію захисту, дихальну, видільну, теплорегулюючу. Назвіть її.
4. В одній казці розповідається про те, як дві жаби в спекотливий літній день сиділи на березі водойми. Для чого?
5.Для перетравлення їжі земноводним треба, щоб не знижувалась температура тіла, тому після харчування вони… Закінчіть фразу.
6.Один з мандрівників упіймав жабу і, щоб переконатися в тому, що це дійсно жаба, відкрив їй рот. Для чого?7.Процвітанню амфібій в Південній Америці сприяють два фактори. Перший-теплий вологий клімат, а який другий?
8. Що єднає жаб, а також підводні рослини, поверхню води, листя і гілки?
9.У більшості жаб язик називають стрілецькою зброєю. Чому?
10. М'ясо задніх кінцівок жаб використовують як дієтичне харчування, отруту-для медичних цілей, а на сувеніри і прикраси використовують… Що?
11.Іноді жаб Південної Америки називають кенгуру навпаки. Чому? 12. Що з’їдають лізосоми при перетворенні пуголовка у дорослу жабу?
13. Амфібій поділяють на три загони. Перший-безхвості, другий-хвостаті, а який третій?Цікаві запитання з теми "Плазуни". Готуємось до підсумкового уроку.
Плазуни1. «У воді з відкритими очима живуть риби. На суші з відкритими очима живуть… « Закінчіть фразу.
2. Знайдіть помилку в тексті: « Знаряддя нападу і захисту, органу дотику, хімічного чуття-це функції, які виконує язик плазунів»
3. У ядовитих змій зуби дуже гострі з нахилом назад, і тому, і змії впіймавши свою жертву, змушені її … Що?
4. В деяких випадках саламандра піднімає над собою хвіст і покачує ним, розкриваючи при цьому рот і пищить як миша. Що означає така поведінка?
5. Іноді в Індії можна спостерігати не зовсім зрозумілу картину. Музикант сидить на землі і водить дудкою. Перед ним кошик з якого виглядає кобра і танцює під музику. Змій музики не чує як і всіх інших звуків. Тоді чому вона танцює?
6. У амфібій отруту виробляє шкіра, а у змій залози травлення їжі. Чому?
7. В одному із міст США є клініка, в який є тисячі змій. Іноді залози цих змій подразнюють слабим електричним струмом. Для чого?8. Що єднає змію, а також нюх, теплові відчуття і слух?9. Вставте пропущене слово: « Пітон так само є представником гігантських змій Старого світу, як… представником гігантських змій Нового світу».10. У змій поганий зір. Тому вони добре бачать предмети, які розташовані близько, особливо, якщо ці предмети… Закінчіть фразу.11. Якщо удав нападає на звіра чи людину, то він намагається кінцями свого тіла задушити обрану ним жертву, але якщо на удава першою нападає людина, то він захищається по іншому. Я саме?12. Якщо пітон піймає жабу, то ковтає її із - заду, а не спереду. Чому?13. Коли хамелеон наближається до мухи , то дивиться на неї тільки одним оком , а що в цей час він робить другим оком?14. Деякі звірі , якщо зустрінуть їх , то мерщій тікають , бики , слони, козли , олені намагаються їх затоптати , а свині , їжаки прагнуть їх …. Закінчіть фразу і скажіть хто вони .15. Якщо бородач – ягнятник піймає черепаху , то піднімає її високо в небо . Чому ?16. В Європі є звичайна часничниця . Чому вона має таку назву?17. Ці тварини до 5 років можуть прожити без їжі , до 10 годин залишатися живими в атмосфері , де нема кисню , місцями можуть жити без головного мозку . Назвіть їх.18. 5 млн.р. тому сухопутні черепахи мали вагу 850 кг , а їх довжина досягала 2,5 м. Тому образно їх можна назвати справжніми живими ….Чим ?19. Коли Колумб наближався до берегів Америки , то побачив у Карибському морі земних черепах , які спочатку здалися йому схожими на …… , але всупереч логіці , вони не тонули . Вставте пропущене слово .20. У гатерії третє око недорозвинуте , і тому воно може тільки одне : відрізняти …. Що від чого ?21. У деяких народів вони символ брехні і зла , деякі народи мають їх за священних тварин, окремі народи їм поклоняються , в ацтеків вони символ могутності , в греків символ мудрості. Про кого йде мова ?22. В 1908 р. в штаті Техас чоловіка , який хворів епілепсією, вкусила отруйна змія. Але він не помер . Та найбільше всіх здивувало не це . А що саме ?23. Погляд у змій не мигаючий і пильний . Чому ?24. Біологічне рівняння : «звук сміху плюс звук , який видає коза плюс перший склад імені знаменитої української поетеси початку xx СТ.ПЛЮС РОСІЙСЬКИЙ ЗАЙМЕННИК ДОРІВНЮЄ РІЗНОВИД ЯЩІРКИ». Назвіть її.25. Хамелеон може відшукувати здобич , будучи зовсім нерухомим . Завдяки чому ?26. Чому через рівні проміжки часу у змій погіршується зір?27. Їх будова настільки своєрідна і так відрізняється від будови інших представників класу плазунів , що їх ні з ким не можна сплутати . У воді вони значно рухливіші ніж на суші , а полюють тільки вночі . Назвіть їх .
Цікаві факти з життя земноводних (з відеофрагментом).
Подивіться відеосюжет "Як працюють резонатори жаби" (після статті - джерело)А які звуки видають земноводні ?
Амфібії - перші наземні хребетні , які мають голосовий апарат.Вокальні таланти безхвостих добре відомі. Рідше можна зустріти людей , які чули голоси тритонів і саламандр. Звуки , контрі вони видають , дуже слабкі : на віддалі 1-2 м людським вухом уже не сприймаються. Гребінчастий тритон , європейська печерна і плямиста саламандри , плямиста амбістома , вутреподібна амфіума та інші саламандри можуть скрипіти ,пищати і видавати глухий свист , що систематично через короткі інтервали часу повторюються.
Жаби і ропухи , крім звукогенераторів , мають ще і звукопідсилювачі - резонатори, завдяки яким деякі амфібії можуть видавати надзвичайно сильні звуки. У часи колонізації Америки голоси ропух Фаулера , що чулися за багато кілометрів , нерідко наводили паніку на білих переселенців , бо вони нагадували їм войовничі крики індійців.
Дуже голосно кричать прикрашені вузькороті квакші, бо у них роздувається не тільки резонатор , а й усе тіло. Крик цих жаб легко заглушує голоси людей. Сильним голосом володіє жаба-бик ; коли вона кричить ,то здається, що кричить великий звір , а не жаба. Голосні скрипучі звуки видає королівська квакша , резонатори якої утричі більші від голови тварини. Голос вузькоротої квакші-каролінки схожий на бекання лами.П'ятипалий свистун із Коста-Ріки шипить , як змія, а свистяча квакша справді свистить. Буро-плямиста болотниця ніжно нявкає , як ласкаве котеня.
В Австралійських свистунів підсилювачів звуків (резонаторів) немає , але назвати їх мовчунами не можна. Резонатором для них є власна нора. А гучність звуків залежить від того , де свистун сидить : біля входу до свого житла чи в його глибині.
Поміркуйте , готуючись до контрольного уроку з теми "Птахи" ( цікаві питання).
Біологічний брейн-ринг з теми « Птахи»
1.Журавлі і лелеки зовні схожі , по-перше величиною , по-друге – довжиною ніг , по третє довгою шиєю , а чим по-четверте ?2.Що єднає вертикальний політ з зависанням на одному місці , мізерну вагу того , хто літає , і Південну Америку ?3.Що єднає Антарктиду і луски на крилах замість пір’я ?4.Закінчіть фразу : «Птахи мають воло і мускулистий шлунок , тому що вони…»5.Чому шпаки , ворони , галки завжди сидять на певній відстані одне від одного , а не впритул?6.Закінчіть фразу : «Обтічна форма , зменшене тертя , захист від механічних пошкоджень та намокання і охолодження. Все це у них завдяки …»7.Що єднає дерево , а також горобців , синиць , снігурів з особливостями їх пересування ?8.Чому нелітаючий птах пінгвін , має добре розвинутий кіль ?9.У дятла є спеціальна амортизуючи хрящова тканина , яка потрібна йому, щоб захищати мозок від……10. Щоб деякі птахи не поїдали свіжо посіяне зерно кукурудзи , його обробляють неприємними на смак речовинами , але птахи все рівно його з’їдають . Як саме ?11.В наш час ворони іноді споруджують свої гнізда із кусочків дроту . Це сприяє кращому насаджуванню яєць. Як саме ?12.Коли ластівки літають високо – то це ознака того , що погода буде ясною , а коли низько – то буде дощеві . Чому ?13.В 1870 р. під час франко – пруської війни німецькі війська взяли в облогу Париж . Через рік після цього у Франції було споруджено пам’ятник голубам. Чому ?14.У лебедів дуже довга шия , іноді вона довша за тіло . Чому ?15.Степові орли , полюючи на гризунів , чатують на них біля входу в нору , але займають при цьому таке положення , що стають схожими …. На що ?16.Дятлам потрібна особлива конструкція черепа , щоб запобігти … Чому ?17. Якщо сова знаходиться у зоопарку і їй кидають їжу , то вона спочатку відстрибує назад, розглядає її, а вже потім бере. Поясніть її поведінку.18. Як відомо , смітні кури поміщають свої яйця в інкубаторі , який споруджують із землі та піску . Весною самець щоранку робить отвори в цьому інкубаторі. Чому ?19.У пінгвінів під час полювання витягнуті далеко назад ноги відіграють дві функції . Перша – кермо , а яка друга ?20.У деяких птахів вага пір’я в 10 разів більше ніж вага … Чого ?21.У птаха яйця формуються швидко , і по одному , щоб не заважали … Чому?
Для узагальнення знань з теми "Земноводні" попрацюйте з інтерактивними моделями
/vneshnee_stroenie_ljagushki.swf
Підготуйся до тематичного оцінювання за темою "Надклас Риби". Попрацюй з інтерактивними моделями
Попрацюйте з інтерактивними моделями. Дізнайтеся про внутрішню будову молюсків
Інтерактивні моделі для самостійної роботи над темою МолюскиВнутрішня будова Павука.Інтерактивний малюнок
Потренуйся, зверні увагу на розташування внутрішніх органів в тілі павукоподібних
/vnutrennee_stroenie_pauka.swf
Зовнішня будова річкового рака
Підготуйтесь до виконання лабораторної роботи
«Вивчення пристосованості у зовнішній будові ракоподібних до середовища проживання».
Життєвий цикл бичачого цип'яка
Пропоную подивитися і виконати завдання.
1.Описати складний життєвий цикл бичачого ціп’яка, склавши таблицю.Цикл розвитку бичачого ціп’яка
Стадії розвитку Де відбувається розвиток Яйце Личинка Фіна Дорослий черв’як 2. Як запобігти зараженню бичачим та свинячим ціп’яком?
Життєвий цикл людської аскариди
Пропоную подивитися і підготувати розповідь
Завдання для учнів 6 класів Тема "Водорості"
Тема "Вищі спорові рослини"
вищі спорові from nadiabioЗавдання для учнів 7 класів Тема "Тип Молюски"
Завдання для учнів 8 класів Тема "Тип Хордові Надклас Риби"
Завдання для учнів 9 класів Тема "Кров і лімфа"
кров і лімфа from nadiabioТема "Кровообіг"
Немає коментарів:
Дописати коментар